Totalul afișărilor de pagină

vineri, 16 decembrie 2011

Presents for everyone !!!

A present suitable for anyone, for any taste, any season and any occasion. Ornamental tree 50-60 cm, to beautify your room or your parties.Could have up to 1 meter high, upon request.
Un cadou potrivit pentru toate gusturile, anotimpurile si ocaziile. Pomisor ornamental 50-60cm inaltime. Pot infrumuseta camera, mesele festive. La cerere, pot fi pana la 1m inaltime.


        Pomisor 40 cm inaltime din chips ochi pisica verde crud, vernil, portocaliu, rosu - VANDUT


               Pomisor 50 cm cu margele acrilice mov,lila si vernil - VANDUT


SOLD / VANDUT

 Set:bratara, inel (marime reglabila), cercei cu sarma placata argint (import Germania), margele placate aur si citrine - SOLD / VANDUT





 Bracelet, ring and earring with  czech glass - farfale, mauve rainbow; silver plated wire, tibetan clasp, adjustable ring.
Bratara,Inel, Cercei cu farfale (sticla Cehia) mov curcubeu (sarma placata argint, inchizatoare tibetana, baza inel reglabila) - VANDUT
Orders and informations: donanona2000@yahoo.com
Comenzi si informatii despre produse: donanona2000@yahoo.com sau

Un comentariu:

Anonim spunea...

De cand vreau sa fac si eu un pomisor cu margele...am tot amanat pana am si uitat :)Chiar comandasem la momentul respectiv niste margele faine de la Opitec. Mersi ca mi-ai reamintit care sa fie urmatorul meu proiect.
Esti foarte talentata, te felicit! O sa te urmaresc in continuare ;)