Totalul afișărilor de pagină

duminică, 3 aprilie 2011

Pregatiri de primavara


In primul rand, sa stiti - voi, putinii care intra pe site-ul meu, ca, desi nu am mai postat nimic pe blog de ma bine de o luna, nu am lenevit; chiar deloc, daca ma gandesc ca nu am avut timp nici sa fac niste poze. Astazi insa am chemat ajutoare - pe Cristina, si am avut o mica sedinta foto, mica, mica .........

Profit de ocazie sa va invit sa vedeti standul nostru de la Targul de la teatrul Oleg Danovski, in perioada 15-17 aprilie, chiar de Florii - acolo vom avea mai multe lucrusoare.

Trebuie sa va spun ca fotografiatul nu este punctul nostru forte, dar noi ne-am straduit si sa vedeti ce a iesit.

Primele sunt ale mele, eu sunt mai in varsta ....................

Colier din sarma de cupru si acrilice; lantisorul e tot din cupru


 Sticla de murano si sarma alama - VANDUT, mie imi placea cel mai mult


 La fel


 Sticla de murano si sarma argintata



 Alama si sidef



 Set colier si cercei din alama si cristale mov; am si un inel pe acasa ....... - INDISPONIBIL


 Pandantiv si inel din alama si ceva pietricele galbene (am auzit ca ar fi chihlimbar industrial ............)


 Alama si turcoaze



 Chipsuri ametist si sarma argintata - INDISPONIBIL



Si acum, ce a lucrat Cristina ..........
Bratara, cercei si inel




 Alta bratara, din sarma de alama si corali mici

 Set coiler si cercei din sticla de murano - VANDUT
 Alti cercelusi


 Pandantiv bleu din sarma de alama - VANDUT
 Bratara din sarma de alama si corali mici mici

 Sarma de alama si cristale mov
 Si cateva ineluse















Niciun comentariu: